jag

jag

söndag 10 oktober 2010

Blåsigt men ändå härligt...

Har tillbringat stor del av denna mycket blåsiga dag ute...härligt...
Vet inte vad det är men jag går igång på dåligt väder..kall blåst..svider i kinderna..känner mig levande..

Kammat hundarna, städat ute, lekt med Filip lite av sakerna jag gjort.

När vi styckat så sågade vi upp bena och frös in dem idag så fick hundarna en liten smakbit..

Platsar bland vilddjuren i djurparken???
Lisa & Diva                                                                        

Filip fick ha sin STOOOR BIL ute.
                                                                   






Garage för bilen fanns det gott om....


Nu snart börjar jag med dagens middag, Lasagne.
Säger som Filip:
-mmmmmmmmmmm

Ha det så bra... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar