jag

jag

fredag 22 oktober 2010

Måste bara visa..

Min fina kaktus som blommar.
Denna kaktus har fått vara på altanen i sommar, jag tog in den i början av September.
Vatten och näring gjorde susen för den har ca 50 knoppar..
Bland den vackraste blomman jag vet..Hibiskus är oxå fin.
Räddade denna kaktus från mammas försök att kasta bort den, den har blommat varje år men inte så här.

























Fredag i dag...helg...
Känns som jag har något i kroppen är inte riktigt pigg.
Orkar jag jaga????
Varm het bastu..kanske gör susen.

Min lilla Diva
Lurade mig totalt i morse.
Jag brukar inte behöva ha något koppel på henne till hundgården för hon verkar längta dit.
Denna morgon så var dörren till hennes hundgård lite stängd, brukar inte vara något problem Diva brukar vänta på att man öppnar den.
Men inte i morse tog väl för lång tid att få in Fixa och Tajson så hon gjorde helt sonika om.
Jag försökte med min röst att stoppa henne, förmodligen så hördes min stämma långt.
  Diva uppfattade den tydligen inte för hon väntade på bron med viftande svans och ett väldigt "jag är snällast i hela världen"look.
Jag ides inte gå tillbaka med henne så hon har sovit inne med mig idag.

Ha nu en trevlig helg..

CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar