jag

jag

fredag 8 oktober 2010

Målsättning...

Funderat på en målsättning för min träning..
Att ha en målsättning är väl bra för många...något att träna för.
Men jag tränar ju för min egen skull..ett sätt att slippa värk i kroppen och det är väl den bästa målsättningen..

Lite har jag funderat på iaf..för just med löpningen får jag planera..
Min kropp tycker att löpning är ont...fast nu går det bättre än förra året, alltid ett +.
Tidigare vintrar så har jag mest åkt skidor så är mina planer även inför denna vinter men jag ska löpträna nån gång per vecka,,,3-5km i ett högre tempo för tempot är just det som jag känner att mängdträning inte ger.

Målsättningen är väl ungefär som förra året..
Långa turer till våren på skidor.
(ex.moskosel t.o.r , till arvidsjaur)
Jäkna -Kouallajaur t.o.r -stvavningen inte rätt men ni fattar.
Vårruset
Tjejmilen
Inlines turer
Arvidsjaur-Piteå....
Mer styrketräning
Fjällstripp på skidor
Ungefär så här tänker jag..

Måste bara visa vad jag gjorde denna 8 oktober förra året.



Idag fick jag nöja mig med en tur på inlines..gud så skönt det var..

Hoppas att ni får en skön helg...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar