jag

jag

torsdag 7 oktober 2010

Tur att i år är i år..

Förra året såg det ut så här den 7 oktober.


Idag ser det ut så här.
+10,8 grader ute


Tagit båda från bron.

Vackrare är det med snön MEN jag vill inte byta för förra året var en lång vinter.

Jobbar en natt till sen har jag ledigvecka..jiiiipi.

Min brorsdotter följde med på jakt förra helgen, så roligt att yngre vill vara med skulle bara behöva vara fler som vill vara med.
Att hon sen är tjej tycker jag är extra kul, när jag började jaga -88 var vi inte många tjejer som jagade.
Fortfarande finns det "fördomar" mot tjejer/kvinnor som jagar fast dessa nya tjejer som jagar är ju som vilka tjejer som helst, smink,kläder, frisyrer spelar stor roll i deras liv och de visar så tydligt att man kan finnas och trivas i båda världarna.
Karlar som inte klarar av tjejer/kvinnor i jakten anser jag har dålig egen självkänsla som känner sig hotade av kvinnor, kvinnorna hotar deras ställning som män.
Tro mig de finns...
Kolla gärna in hennes blogg finns som länk Johanna där visar hon bilder/kommentarer..

På kommentarer har Anders vaknat upp till liv härligt med lite funderingar och tankar..


Nu hoppas jag att ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar