jag

jag

tisdag 5 oktober 2010

Skön dag, igår..

En riktigt skön dag i ett lagomt tempo..
Lite pyssel hemma en skön promenad/löprunda, matlagning.
Efter maten for vi ner och handlade i Arvidsjaur för mat förrådet började krympa.
Svårt att få inspiration då..hämtade ut paketet från Engelson ..mys jacka/kofta blir nog skön till vintern.

Var på den andra bloggen och tittade lite om vad jag skrev för 1 år sedan, kallt såg det ut att vara.
Tänk att jag redan då la min målsättning för mitt tränande förra vinten..ska fundera på min för nästa år.

Köpte på Dollars så fina ljuslyktor i svart/lila..så fint när värmeljusen var tända.

I helgen så stötte jag på detta bort glömda arbete..
Någon har för längesedan gjort detta arbete förgäves..
Att lägga upp virke så här görs inte idag och jag tycker att det är ett vackert hantverk.
Och det är 2 olika högar brevid varann.

 Idag ska jag bara pyssla på här hemma med lite av varje.

Hoppas ni får en bra dag idag..


2 kommentarer:

  1. Jättevacker och stämningsfull bild på vindfället!

    SvaraRadera
  2. Dimma kan vara vackert tycker jag.
    Önskar bara att jag hade med mig kameran ist.
    När jag oftast har med min mobilen och tar bilder med den så vet man aldrig riktigt hur den blir.
    Jag tycker att denna bild fick med allt, stämmningen av förväntan..att inte riktigt veta vad som komma skall./Sofie

    SvaraRadera