jag

jag

lördag 9 oktober 2010

Härliga Oktober...

Det är så härligt ute idag att det är svårt att vara inne..
Därför har jag varit ute och städat i hundgårdarna, jag och Thomas har fixat med den nya hundgården och fixat inne i hundhuset.

Thomas är på hockey med Lucas och då passade jag på att ta mig en 5 km löprunda..härligt svettigt.
Har inte sprungit mycket i höst, har inte tränat så mycket heller, orken efter jakten har inte riktigt funnits.

Känner mig trött i armarna idag troligen från inlines åkningen igår..
Vad som är skrämmande med det är insikten hur fort kroppen "raserar" om man inte tränar..

Igår så drack jag vin till maten..Casillero del Diablo (cabernet sauvigon), det godaste vinet jag vet.
Det är längesedan jag drack vin till maten, före min detox. Har inte haft orken till det inte heller längtat efter att dricka...skulle ha varit "slaktarsupen" som inte fanns.

Min Slaktarsup
Kaffe whisky drick detta på en socker bit...
(hellst BW=black welvet)

Nu finns det en flaska så då får vi se till att skjuta något då..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar