jag

jag

måndag 4 oktober 2010

Lite bloggande....

Det har varit en helg med jakt och sovande inget nytt har direkt hänt så därför inget mobilbloggande.

Trött men pigg..hur kan man vara det ???
Jo, sover som en stock och minimalt med värk..
Äntligen så känns bena svara på belastning så skönt att få känna sig lätt.

Igår så fick jag verkligen använda mina ben för förflyttning.
Först så fick jag ändra den tänkta rutten för vindarna lekte ett spratt, det var bara att "bestiga" norrsluttningen på berget..vet sedan tidigare att det är tungt..
Gick otroligt lätt belöningen är att sen är det nerför hela vägen.
När jag var längst ner mellan bergen vid saltstenen så tog fixa upp..ett rakt sträck blev det på pejlaren..
Vad att göra...
Gå över berget igen till där jag startade..denna väg är dock mindre brant så det gick ganska fort det jag var över.
Fixa skällde på bra men jag tyckte att hon lät ändå lite konstig..
När jag med möda för luriga vindar blöta myrar kom fram på ståndskallet så var det en STOR sarvas..

Skjuta kan jag ju inte göra!!!
Så att prova locka var det enda alternativet....jag lyckade till slut men när vi lämnade renen så gick Fixa med kroppen framåt i min riktning men huvudet var vänt mot där renen varit..
Sammanfattning MYCKET MÖDA FÖR LITE BRÖD.

Tog denna bild i Lördags, naturen är fantastisk till att återhämta sig..
Fick tanken..
Hur skulle det se ut i vårvärld om vi kunde reparera oss som denna björk..

Fick tanken..
Ryggen går av, inga problem för en ny kropp växer fram med huvud armar..identisk.
En hel del jobb för designers skulle det då vara.
När jag väl fick tanken så kom tanken på om ett ben går av då växer det ut ett nytt..

Tänk så många konstiga människor det skulle finnas...

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar