jag

jag

söndag 17 oktober 2010

Det går bra för älgarna igen..

Låter nästan som en film titel..uppföljare.
En riktigt dålig jakthelg har det varit..kallt..blåst..fast lite sol och varmare vindar idag.

Älg hade vi upp i dag men jakt granne störde det hela så det blev bara pannkaka av allt.
Tråkigt för Lisa och Diva skällde bra och det var en ensam stor älg...
Nåja nya tag till veckan..

Imorgon så kommer jag att lägga in bilder som jag tagit, har dock inte haft med mig kameran varje tur.
Mobilen hade jag med mig när jag fotade björnspåren..dagen före såg vi björnspår efter vägen..hyfsat färska för "flickorna" ville iväg men vi hade inga pejlare med oss..skulle varit roligt att kolla vad de skulle göra i verkligheten.
Lisa gjorde ju bra ifrån sig på björnprovet, Fixa var då lite försiktigare..tillsammans kanske ett bra team.

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar