jag

jag

måndag 5 december 2011

Härliga Måndag..

Ledig några dagar, oooooo så skönt..
Har inget speciellt inplanerad men lite små pyssel ska jag väl hinna med..

Var och kollade lite recept på julgodis...skumtomtefudge!!!!, saltlakriskola!!!
Låter väl inte helt fel...

Kommer inte att baka nå mycket, godis, biskvier....någon cheesecake...
 Mest bara snask :))

Ska iaf ta fram mina classic skidor för vallning idag..ska köra och kolla i Tjapps om det kan gå att åka efter någon väg..för lite snö har det kommit..

 Mitt Ljusnät ger den lilla busken ..Stjärnstatus.














Filips Tomteland..
snäll tomten kommer med någon present då och då i förväg.

Jag fick frisklufts abstinens denna Söndagsafton. Så skönt att krypa in i yllefilten och bara andas in och ut i ett lugnt tempo..en varm chokladdrink hade ju inte varit helt fel...









Bilderna tog Jonas, som ni ser så finns det hopp för skidåkning :))

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar