jag

jag

onsdag 7 december 2011

Nöjd...

Känner jag mig idag..en fin fin skidtur med Fixa igår satte i gång mina MÅ BRA känslor....

Att vi sen var bjudna på middag hos Jonas mamma. köttsoppa...mmmmm....
gjorde ju inte ont..

När vi kom hem så värmde vi lite glögg och myste en stund framför tvn och House..

Idag for Jonas till södra Sverige för en jaktresa och jag hoppas att han kommer hem med något exotiskt kött...men vad jag har blivit bortskämd, jag var ju tvungen att bära in ved idag :)) fast jag ser det som vardags motion..

Tog en lång sovmorgon..halv 11...gissa om chock, inte för att det gör något men jag hann ju inte göra allt jag planerat....det kommer fler dagar..

Men jag hann med en skogsprommis med Rocky iaf. och det var massor skönt.
-10 vindstilla och snöflingor som singlar ner..

Ja då kan man inte vara annat än nöjd..

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar