jag

jag

torsdag 8 december 2011

Testat..

Min nya mobil telefon.




Satte på mig armbindeln som följde med mobilen när jag köpte den nu i afton när jag for ut med hundarna.
Gick min skogsrunda på 3 km i 8 graders kyla med mobilen på utsidan armen...funkade när jag kom hem och startade upp med blöta fingrar.

Kan väl säga att jag blev rätt nöjd över detta..
Prommisen var den första jag tog med Rocky och Fixa tillsammans i varsin dragsele...vette sjutton om jag gör om det innan jag har ett hårt spår..för de är STARKA...bromsade och halv sprang hela vägen..

Jag har även gjort mitt träningsprogram idag, gick bra...

Imorgon kväll är jag LEDIG :)) gissa om jag ska njuta...synd bara att Jonas inte är hemma :((
Nå ja det går nog bra ändå..

Ha det så bra och sköt om er..

7 kommentarer:

  1. alltså på displayen..inget som man kan skjuta fram.

    SvaraRadera
  2. En annan har inte ens kamera på telefonen.
    Hm...telefon...minns ni vad det var..
    /-Anders

    SvaraRadera
  3. Men Anders,,du måste ju hänga med :))skämt åsido så har dagen telefoner ALLT men inte går det nå bättre att ringa med dem..dessa nya telefoner fungerar ju inte i dåligt, kallt, blött väder..därför köpte jag denna för den skulle klara detta bättre :))

    SvaraRadera
  4. Är det ePhone, med Android?

    SvaraRadera