jag

jag

söndag 11 december 2011

Jul godis..

Igår så kom Ann och Filip och godis kokning stod på schemat..
Skumtomte Fudges,saltlikrits kola och knäck blev det..

Men sen så ägnades dagen åt att skotta...HANDSKOTTA...hela gården..var helt slut och hade ambitionen att slappa resten av kvällen MEN då kom plogen och det var bara att börja om ....
   Sen så blev det en prommis i skogen med Rocky och Fixa, gick min 3 km slinga..när jag ändå var klädd så tog jag bilen och for till Tjapps och kollade läget..jo, det var trampat efter vägarna blir nog en skidtur idag med Fixa.

Ska prova Rocky men inte idag...vill komma igång själv också. Mest av allt längtar jag att få till mitt eget spår...bara det kommer någon dm till för då kan jag börja trampa och fixa....

Just nu så har jag älsklingen efter vägen på väg hem efter några dagars jakt utanför Lindköping....tyvärr så fick de inget denna gång men ett jädrigt blåsigt väder har de haft..

Imorgon så ska vi till Piteå..lite shopping ska nog hinnas med :)) eller julklappar...vad köper man åt Jonas ??? Förslag!!!!

Vädret verkar helt fantastiskt idag -9 och vindstilla..

Ha det bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar