jag

jag

söndag 11 december 2011

Rockys premiär...

Tänkt ju inte åka med honom men ändrade mig...
Åkte första svängen med Fixa...tungt värdelöst vallat....

Å så blev det Rockys tur...han är ju urstark, bra kroppad så förutsättningarna fanns...

Det gick faktiskt riktigt bra, han var inte rädd för skidorna, startade upp i ett bra tempo...några avbrott för kissning och bajsning men annars tyckte jag att han skötte sig fint...

När vi hade ca 1,5 km till bilen så såg jag att det kom 3 hundspann, tog av mig skidorna och vi gick in en bit från vägen...gissa om han hade stora ögon när spannen passerade oss på bara några meter...inget skällande men han pep massor...

Resten av skidturen kan jag säga gick FORT..det finns i honom och det var skoj :))

Det har ju varit en kanon dag..-13 var det när jag kom tillbaka till bilen..

Lite spak har jag varit i eftermiddag :)))) undrar om jag börjar bli gammal??
Nä, mest otränad hoppas jag..

Jag har ju 2 hundar till här hemma men de fick nöja sig med en skogsprommis och de verkade gilla det skarpt för nu ligger de här på golvet utsträckta och myser..

Dusch, sen middag för min blivande sambo är på väg hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar