jag

jag

fredag 16 december 2011

Vet inte vart jag ska börja..

Ska ju bli mormor igen.... i MAJ


Ska bli sambo...och det är mycket småfix med det..


Skidsäsongen står för dörren....vallarbordet framtaget..


Sitter och har sveda i mina ögon....fort gick det idag och fartvinden gör att ögona rinner och nu känns torra....lösning....glasögon....kommer jag att ha dem...


Julgranen står i förrådet och dit är det inte skottat....plumsa i snön...


Paketen är oinslagna....pappret slut och jag glömde köpa ....


Förberett lite för middagen jag ska ha imorgon....så kul..lite annorlunda stuk på både ribbs, gravadlax, potatisen och nubbesallad....


En lite tidig jul middag...jobbar ju till Jul så då tyckte jag att denna Lördag var en kanon dag att bjuda på middag..


Jonas syster Kristina och hennes man kommer men också Ann o hennes familj..
 
Tog mig en motionsrunda idag med Fixa...så duktig hon är trots att det var lite kärvt bortöver..




Hoppas att ni får en kanon helg..
 

4 kommentarer:

  1. GRATTIS en gång till!
    Och - börja från början. En sak i taget. Kom ihåg att allt ordnar sig alltid, på ett sätt eller annat... :DD

    SvaraRadera
  2. Spännande..med allt..undrar hur Filip kommer att agera....bortskämd unge och allt :))

    SvaraRadera
  3. Kul att du också blir sambo just nu - samma här. I alla fall på helgerna :)

    SvaraRadera
  4. Spännande med något nytt...ett nytt blad i mitt livs bok..

    SvaraRadera