jag

jag

måndag 19 december 2011

Måndag...

Igår hade jag lite ångest när jag tänkte ...hjälp Måndag imorgon men sen kom jag på att jag är ju ledig..:))

Känner att ledighet är behövligt mycket som måste rätas till i min kropp...för mycket jobb och för lite träning ett tag men det blir det ändring på nu..

En kanoners helg har det varit, Jonas ledig för att flytta i Fredags vilket gjorde att vi fick en extra dag tillsammans och det skadar aldrig..

I Lördags hade vi middag hemma och bjöd in Jonas syster Kristina och hennes man Jonny. Jonas mamma följde också med. Filip var hos oss hela dagen och naturligtvis så åt dom hos oss också..
Menyn..Ingefärgravadlax med en citrusyoghurt, röktlax röra. nubbesallad speciale, Långstekt ribbs "stycke" i ugn, Älgstek och gräddsås, potatis snurror en cheesekaka fick avrunda hela middagen...


Söndag blev en lite fixar dag..till Bergnäsudden och hämta bult och Jonas skoter så nu har jag bultat första svängen efter skidspåret..jiiippi..kanske får jag snart åka hemifrån vilket är det roligaste...lite kuperad terräng...


Lite hundbilder med kameran..Rocky hade fyndat ett ben i snön


Fredrik o Britts yngre hunden Alma
Deras gammla Pajjan..

Just nu sitter jag och tar igen mig efter ha skottat hela gården och gångarna till hundgården...känner mig goode nöjd..

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar