jag

jag

måndag 12 december 2011

Piteå shopping...

Jonas skull till PÄS (piteåälvdals sjukhus) för ett läkarbesök och då passade jag på att shoppa lite...
Några julklappar blev det men mest till mig själv, 2 tröjor, ett linne, en hårklämma och ett par örhängen...
En trevlig tripp fast något kort om tid för jag skulle på jobbet..middag ordnades på en pizzeria i Älvsbyn..

Ett nattduksbord/hylla blev det oxå och på Willys fann jag en okokt skinka !!!
Såg på ett program förra året att skinkorna kokas i åpolen och sen transporters till Sverige..lite mycket transport i mitt tycke...nu får jag göra den i ugnen som gammeldags :))

Ha det nu det bra och stressa inte ihjäl er...jul blir det ändå :))

2 kommentarer:

  1. God vad du är frammot. Har inte en enda julklapp, inte ens mig själv... Och behöver typ 25...

    SvaraRadera
  2. Då måste du ju sätta fart...

    SvaraRadera