jag

jag

onsdag 19 december 2012

Försöker..

Få ihop allt,,vill så gärna att det ska fungera...men jag vet bara inte hur..

Idag blev det en liten annan dag..istället för att jobba kväll så blir det en Piteåresa med en patient...

Längtar efter att få sätta igång en surdeg också..imorgon :)
Ska baka ett kavring bröd också..

Så skoj att prova lite nya saker...

Hoppas verkligen att ni har det bra...för jag hinner inte vara social...
Och det är det jag hör mest av allt angående dagjobbet..

Det sociala..visst är det socialt att jobba dag surra på med andra MEN det sociala hemma är ju obefintligt..

Så det är att välja mellan det sociala och sociala..
Sen så är jag ju ändå en lite osocialperson,,,det tror kanske inte alla men så är det..

Har inga problem med att vara ensam..fast jag är ju aldrig ensam för jag har ju mina hundar...som nu myser i den sista sängvärmen...

Ha en riktigt bra dag och sköt om er

 

2 kommentarer:

  1. Ibland är det skönt att vara för sig själv - men inte jämt. Då tror jag att man skulle känna sig rätt ensam, även om man har hundarna. I alla fall jag...

    SvaraRadera
  2. Men man är ju inte ensam så,,man träffar ju folk lite då och då..det jag gillar är att jag är ensam på avdelningen och kan lägga upp jobbet som passar mig :)

    SvaraRadera