jag

jag

söndag 23 december 2012

Så vackert..

Trots att jag tillbringade mycket tid i köket med mina surdegar så hann vi ut på en prommis..klädda till max så gick det fint..

Några bilder tog vi, jag och Jonas..

Vi har ju en mysstund varje morgon...
 En vacker morgon, bilden tagen från bron..
 Dom gillar att få vara ute och leka på gården..till och med gamla är leksugen.
 Alla 3 busar..Rocky, Fixa och Diva..
 Jag trodde inte att denna bild skulle bli så här bra..riktigt vackert.
 Den ensamme vandraren..jag..
 Kallt - 28/29 ungefär..termometern visade ungefär så kallt hela gårdagen.
 När jag vände så såg jag denna bild, så Jonas fick fota.
 Rimfrost i håret..frös gjorde jag bara om tårna..men det gick bra ändå..
 Jag hade ett lite samkväm med vänner igår...allt för sällan som vi hinner umgås..jag hoppas att jag ska få tillbaka lite ork när jag går tillbaka till nattjobb..

Idag är jag smådeppad..vaknade av smärta med stora bokstäver i min ländrygg så nu är det citodon som gäller...lite illamående istället men det är bättre än värken iaf...

Jag bakar vidare idag, ingen surdeg men en kavring..roligt att göra lite annat..

Ha det så bra..

3 kommentarer:

  1. Duktigt av dig att promenera så mycket! Men att du bara bakar? Känns att du äter bröd på bröd på bröd.... :D Fast, om det är gott, då kan jag göra samma. Äta bröd :D

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, men vad trist med smärta. Hoppas det klingar av och att du får en God och smärtfri Jul.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag bakat klart för ett tag...brödet brukar inte räcka så länge, jag ger ju bort en hel del :)
    Smärtan har avtagit nu känns det mer som om jag fått redigt med stryk men det gör inget, för det är ändå en skön känsla :)

    SvaraRadera