jag

jag

måndag 3 december 2012

Hört ett uttryck..

Jag vill citera landets mest kände kock,,Per Morber..

Jag vill ha en "smakorgasm",,,det är ju det det handlar om att få en upplevelse...

Upplevelsen behöver inte vara stor och vräkig, nä,,en god smörgås  på av ett gott bröd...kan ge en upplevelse..

Att få äta en måltid hur enkel som helst vid rätt tillfälle kan vara hur härligt som helst..

Att få steka en färsk älgfilè i skivor och doppa mjukkaka i skyn...mmmm..en smakorgasm...

Nu har jag mitt 1a egengjorda surdegsbröd i ugnen..allt har gott bra så länge..

Jag har ju tagit steget in i surdegsträsket...vilket himmelrike med olika smaker..sitter och letar recept och inspiration..oj så mycket gott det finns..

Jag ska fota lite idag så ni får de så fint vi gjort ute :)

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar