jag

jag

måndag 31 december 2012

Glad..

Är så glad och tacksam att jag lever och är frisk en sån här härlig dag..

Att få börja dagen med en skidtur med Jonas och vovvarna Fixa och Rocky efter ett någorlunda fint spår och med bra glid med dåligt fäste...gick ända riktigt bra..10 km blev det..bästa att det tar inte ont i axeln när jag åker..konstigt men när jag springer gör det ont..

Tog några bilder med mobilen med ett igen immad lins..typiskt jag, vill ta bilder "just in the moment" typ...

Fann inte min kamera, tänkte att det var nog varmt ute för att den skulle fungera..

 Stannade halvvägs ca 5 km för att ta någon bild..
Rocky njuter..husse, ser lite svettig ut :)
 Fixa inte sen att rulla sig när man stannar av..
 Fixa min bästa skidkompis, hon svarade så bra idag,,gick på med rätt så hög fart..lyssnade när jag ville få ner farten ökade i uppförsbackarna,,var glad för att drag hjälp jag fick för jag hade inget fäste..men massor av glid..
Glad och nöjd efter en 10 km runda..
Rocky var så duktig..
Söt och snäll Rocky..















nu kommer gäster så nu slutar jag..

GOTT NYTT ÅR PÅ ER

2 kommentarer:

  1. Såg riktigt härligt ut! Vi var ut och plumsade i djupsnön med hundarna. Bra träning det med, men det är nog snäppet roligare med skidor :) Gott slut och så hoppas vi på ett kanonår 2013.

    SvaraRadera
  2. Det gick betydligt lättare idag än när jag och du åkte :)
    Jag är helt säker på att 2013 blir ett kanon år..

    SvaraRadera