jag

jag

söndag 9 december 2012

Tomtar...

Igår så kom äntligen Tomten hit från Nordpolen, har installerat sig på bron till Bastun naturligtvis så tog han frugan med sig..Ska fota imorgon..

Till råga på allt så hade han med sig en julklapp till Filip...gissa om han var nervös att gå fram och hämta paketet...man kan inte annat än le..

Vi var ju på Laponia,,smarrigt var det många olika "smakorgasmer" fick jag,,ska prova hitta något recept på cheesecaken...

Ann sminkade upp mig och fixade frillan..tyvärr så var fotografen (jonas) inte riktigt vän med kameran så bilderna blev inge bra och de som blev bra såg jag drogad ut på men jag bjuder på det för Ann vill se hur det blev..


Vi åkte ju skidor igår och detta drabbade mig,,snabb som bara den så förevigade ju Jonas detta :)
 Ha ha ha...Fixa den skrutt hunden drog omkull mig sidledes,,helt chanslös att stå emot..

Nu väntar middag,,flera rätter,,bara för att det är fin fint att ha i kylen goda rester..ett bröd har jag också bakat och det ska avnjutas nu..

Ha det så bra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar