jag

jag

onsdag 26 december 2012

Julafton..

Det blev Julafton och sen så jobbade jag...som vanligt...ungefär massor av år sedan jag hade en "riktig" julfirande då jag var ledig hela helgen..tror det är 13/14 år sen..gjorde ett försök för 7 år sedan att ha en "jul"..och det föll inte väl ut sedan har jag inte velat ha någon förrän i år....nu är det gjort..

Nu så torde det nog ta många år till nästa gång...jobbar nog framöver....livet har nog format mig till en osocial person...

Några bilder fick vi till, några har jag tagit men mest Jonas..
 Diva myser med Filip i väntan på Tomten,
Albin var finklädd och som alltid sötast.
Matplatsen
Diva undersöker Tomten
Undrar om paketet är mitt, verkar Filip fundera :)















Filip testar sitt nya bygg kit..

 Gäller att pricka rätt

 Jobbar en dag till sen har jag en dag ledig,,men jag ska ta sovmorgon iaf till 10 i sex, kanske till och med till kl 06,,,ska på labb och lämna fasteprov imorgon tidigt..

Ha en god fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar