jag

jag

måndag 10 december 2012

Vi är lite konstiga ..

för 2 veckor sedan så hade vi "tv förbud", inget tv tittande,,,första dagarna kändes det lite konstigt,, vi att och tittade på varandra och undrade typ 
"vad gör vi nu då"
Veckan gick och allt efter så fanns inte behovet lika stort...det som hänt är att vi förra veckan ändå såg väldigt lite på tv..I Fredags så slog vi aldrig på den...

Fast jag skulle gärna vilja se en bra film...tycker att det de visar är ganska så gamla och uttjatade..

Eftersom vi är lite konstiga så har vi denna vecka 
"facebook förbud"

Inget facebookande här inte...bloggen får jag skriva av mig lite på..

Inser att det är lite själsdödande för mig just nu,,en annan sak är detta att man ringer inte inte heller besöker någon för man vet ju nästan allt ändå...fast det gör man inte men det känns ju som man nyss träffats...

Kommer tillbaka senare när jag fotat lite, Filips Tomtar :)

Ps...nära nu att badtunnan kan gå att köras igång..tror jag..Jonas har iaf. dragit elen :)

Lena..hur har du det i veckan om vi skulle åka lite skidor...kan bli lite kallt..
Jobbar kväll mån, tis, dag ons, ledig Tors, kväll Fredag..kan åka från morgon kvällsskift men då måste vi ha pannlampa vilket i och för sig är rätt trevligt men Torsdag hela dagen...

Ha det så bra

4 kommentarer:

  1. Så klok, kan hålla med om att FB gör att man inte får se sina vänner lika mycket. Ja, även bloggen, för de har koll på vad jag gör ändå :) Däremot så tycker jag det har skapat nya bekantskaper och håller kontakt med såna jag annars inte skulle ringa. Det är roligt... Så jag måste ju säga att det är både ock med nät-forumen...

    Låter som torsdag är bästa kortet för att få vara ute medan det är ljust (det lilla ljus som blir). Vad har vi för köldgräns? Hundarna har bara värmegräns :) Ska bli skoj!!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om de sociala medierna...det började med att jag tycker att JOnas ser för mycket på tv :) vi hade tv förbud en vecka då jag var hemma varje kväll :)
    Jonas han tycker att jag är för mycket på fb...ha ha..ja då blev det en fb fi vecka också...

    Det går ju att åka till -25 men det är kallt..-18 tycker jag att det är gräns..man drar in mycket kall luft...hur som helst så bör man ha någon slags huva halsvärmare för att kunna dra upp i nerförslutor...Ska bli skoj att få åka bakom "äkta" draghundar :)

    SvaraRadera
  3. Vi får höras onsdagkväll, så kör jag själv på torsdag om prognosen ser bra ut (så jag kan ta skidor och hundar med :))

    SvaraRadera