jag

jag

torsdag 13 december 2012

skööönt..

Blev inga bilder tagna under skidturen..vet inte varför men så blev det Lena tog några bilder..

Jag tänkte vi har nog åkt 1 mil men nu när jag satte mig ner och mätade i kart programmet var det närmare 12 km..en härligt tur med lite för mycket snö..det gör inte så mycket men man får inte känna fartvinden..

Åkte med hennes hund tiken, kokkos (tror det vart rätt) en fin liten tik som har ett fantastiskt löpsteg, många älghunds ägare skulle bli lyrisk att se en hund trava i en sån pass hög fart som det blev nerför iaf...

Hon lägger säkert upp någon bild på sin blogg Bjelfen som finns länkad här brevid..

Vi fick matgäster i dag, kycklingsoppa med ett nybakat surdegsbröd..
Nu ska jag snart skålla lite mandel till glöggen,,och till glöggen ska jag testa en laxröra till pepparkakorna...Johanna på jobbet ville att jag skulle testa och sen berätta hur det smakade..

Ha en bra kväll alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar