jag

jag

tisdag 4 december 2012

Ledigdagen..

Gick alldeles för fort för mig...en envis förkylning satte käppar i hjulet..orkade inte ut och gå !!!!!!!!!

Då är jag sjuk.....orkade inte heller fara ut och "julpynta" heller..

Men jag bakade lite bröd iaf...smaskens :)

Satte lite lingon på torkning...bara för att ha i bröd...
Som ni förstår så har jah hamnat riktigt hamnat i surdegsträsket :)

Bilder blir det mindre av :(....
Vi åt upp andra hälften av den öring som jag fick i Bergnäsälven..gott,,hade gjort min Bergnässås, knaper stekt bacon och kokt potatis..gott..

Ann med familj kom och åt ,,,Filip han verkade gilla fisken massor..roligt när barn gillar fisk..

Idag så ska jag på Kommunhuset och föra min talan för oss nattarbetare...nervös,,nja lite,,men jag kan ju bara förmedla den förändring och den känslan och upplevelser jag har..

Sen blir det jobb..jiiippppiii....eller....är faktiskt gode less...vill ha någon mer ledigdag i rad..till helgen får jag 2 jiiippppiiii..

-28,4 kallt i natt ..

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar