jag

jag

måndag 31 oktober 2011

En helg med mycket innehåll..

Att inte livet alltid går på räls är jag ganska van, för jag blir mer överraskad om allt bara börja gå som på räls.

Jag hade en trevlig kväll på Laponia med vänner, show med Eldkvarn, 3 rätters middag som var godkänd förutom "palten" som de serverade till hade önskat mer grönsaker till huvudrätten...förrätten=svampsoppa med rip korv var smaskens och desserten var god..

Nu laddar jag för denna vecka som kommer att bjuda på massor av aktiviteter av olika slag..kan väl säga så mycket att det blir en hel del tid i bilen...

Nästa helg står öppen för aktiviteter..vi får se vad det blir.

Ibland så förstår jag inte varför jag hela tiden sätter mig i klistret..har kommit fram till att nu tar jag Time out från vissa aktiviter i mitt liv och kommer att försöka sätta mig själv i fokus och inte vara så jädrans snäll mot andra..

Ser mig själv stå och banka huvudet i väggen hela tiden, att göra samma misstag gång på gång...och vad får jag ???

Ha det så bra & sköt om er

2 kommentarer: