jag

jag

onsdag 19 oktober 2011

Så fort allt kan ändra sig...

Igår så hade jag en bra dag fick bort gjort massor av saker. Längtade ut på prommis gjorde jag också och vad händer..jo jag gjorde en jätte krasch..stukade fotleden..och inte lite heller.

Klarade inte av att gå hem utan fick ringa efter skjuts..trodde faktiskt att något var brutet eller så..

Lindade foten och låg sedan resten av kvällen.
Det tråkiga i hela kråksången var att jag hade planerat att fara upp och jaga..

Tur i oturen så står regnet spö i backen så det svider inte så mycket..

Den stora frågan..vad ska jag då göra idag...
Jonas tänkte knyta fast mig i sängen så att jag inte skulle göra för mycket idag..

Tänk så tur jag har som träffat en sån fin kille som Jonas. Att han står ut med mina hundar och att de är så bortskämda kan han leva med..så snäll och omtänksam. Där hade jag stolpe in vill jag lova...kanske därför jag har så mycket stolpe ut i jakten ..


Nä nu ska jag linda foten och ta fram symaskinen..kvinnans bästa vän..och sen får jag se vad denna dag bjuder på..

Ps..hundarna myser här inne och verkar inte vilja ut :))

Ha en bra dag & sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar