jag

jag

lördag 8 oktober 2011

less...

Iblan så kör man på utan att riktigt tänka..vanan..

Att använda sig av Explorer för att surfa tex.
Jag är inge riktigt data "nörd" men tycker att det börjar hacka och trilskas så mkt när man surfar..

Såg att det fanns firefox installerat på jobb dator och jag var ju tvungen att testa..
Sidorna kom fram hur lätt som helst även aftonbladet och min spraymail som har blivit så långsam..

Sagt och skrivit nu har jag detta i min dator.

Jobbar en natt till eller förresten två..
 vet inte varför allt bara hoppar i texten just nu ..hmmmm
Upptäckte just nu stavningskontrollen som finns automatiskt i firefox funkar :))


Eftersom att jag nyss stigit upp så ska jag hoppa ur pyjamasen och dra på mig lite kläder för en prommis med Tajjan som ska till veterinären på måndag..

Hoppas att ni har det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar