jag

jag

onsdag 5 oktober 2011

Ett år..

Har jag haft mina osb-skivor i garaget men nu så sitter de på väggarna i hundhuset..

Önskar att jag hade varit snickare och behärskat alla maskiner, cirkelsåg, sticksåg samt att man haft kanske ett bra bord...
För då hade det nog gått fortare och blivit bättre..

Fönstret är spikat för och väggen som hundarna har raserat är äntligen hel igen..

Hade jag hittat kofoten vid första försöket att hitta den har jag nog rivit lite..snett och vint....
Så här blev det iaf..
Mot ena hundgården
Före

Efter

Gamm fönstret
Före

Efter
Tur att pappa kom hem så jag fick hjälp att hålla den stora skivan, för de är inte helt lätta dessa skivor.

Funderar på att bygga ut ena liggplatsen till 2..ska ha lite konsulting..

Nu väntar middag, öring från storavan, potatis samt en kall räksås, strimlad paprika till det..till dessert,
Sundborn Maräng - Vanilj- och kakaogräddglass med chokladöverdragna marängbitar.

Blir nog gott skulle jag tro..
ps Jonas sa till mig att han aldrig ätit så ofta fisk i hela sitt liv som nu sista tiden.
Tur för mig att han gillar fisk för det är ju något som jag verkligen gillar..

Ha det så bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Hur gott som helst var det...och inget dåligt samvete för det :))
    /Sofie

    SvaraRadera