jag

jag

tisdag 25 oktober 2011

In i dimman...

Ett populärt inlägg på fb en helg kväll..Inte vad jag menar men trots allt så blev det så igår...inte i alkoholens dimma utan naturens..

Tyckte bara att det var så vackert här hemma..kombinationen dimma/nytänt eld i spisen..
Har jobbat en natt och nu väntar två dagar facklig utbildning..ska bli riktigt skoj..

Älsklingen min är sjuk...så lite ompysslad blir han iaf..lite snäll är jag :))

Nu väntar middag snart och vi får gäster..Ann & Filip..
Meny: Plättar på fullkornsmjöl och lite andra nyttigheter, till det blåbär, sv. vinbär, glass & vaniljglass..

Började bra med massor av nyttigheter sen så över gick Menyn i fördärvet:))

Gott tror jag att det blir...att Må Bra behöver ju inte betyda att man tar bort alla glädje ämnen i livet..glass till plättar kan vara en sån..

Ha det bra & sköt om er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar