jag

jag

tisdag 2 oktober 2012

Älska livet..

Ta vara på dagen..

Vilken klyscha....men det finns en underton i den... det är inte alltid så självklart att man får uppleva framtiden..

Oj oj så dyster....men tänk...då om jag blir 70 år och sen ska vara bitter över hur livet blev...
Är det något bättre...varför kör vi på i samma fotspår....

Stanna upp och tänk..är detta det liv jag vill leva...

Vi ska sluta lägga ner för mycket fokus på skit frisyrer, hur vädret är...att man har något kilo för mycket på sig..etc...listan kan göras hur lång som helst..

Varför inte gå ut och bara insupa livet...sätta sig ner med en koppkaffe...njuta av det väder som just gör denna dag...

Alla dagar blir på sitt sätt unik...

Nu ska jag sluta för dagen och hjälpa Filip att hitta några trähjul till en skaitboard han tänkt göra..

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Ja, varför kör vi fast i fotspåren...tryggt kanske...

    SvaraRadera
  2. kanske eller att man inte ser möjligheterna alltid..

    SvaraRadera