jag

jag

lördag 27 oktober 2012

Tydligen..

Så har jag sovit bort en kanon dag :(..
Nå,ja,,det kommer fler...

Nu börjar det vara ute att jag kommer att börja jobba dag...känns spännande och massor gruvensamt...

7 år sedan sist som jag jobbade dag..inte för att stiga upp på morgonen utan om jag kommer att ro ihop vardagen...

3 månader till att börja med..eventuell förlängning..

Ja, blir då något nytt som händer, tror att har man väl tagit steget 1 gång så blir det lättare att sen byta igen...för jag tror inte att man ska bli stannades för länge på en o samma arbetsplats för länge...men man kan ju ha ett jobb där man känner att man får utvecklas och då är det ju bra...men jag är en lite oroligare själ som har helt otroligt blivit kvar på natten i hela 7 år nästan...

Nu har jag snart vaknat och känner mig redo att måla klart skåpet så vi kan börja sätta tillbaka sakerna och börja tömma nästa..

Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Om du trycker på länken "Decemberbröd" på mitt inlägg om brödet. Då kommer du till receptet :) Annars så sök i google på "Decemberbröd" så ska också mitt gamla blogginlägg på receptet komma fram. Väldigt enkelt, men många ingredienser. Så det jobbiga är att handla, men nu är du ju på shopp-humör så det blir ju inga problem ;)

    SvaraRadera