jag

jag

onsdag 24 oktober 2012

Fy så trött jag var..

Igår kväll,,beror på utebliven sömn..Jag vet så väl orsaken och jag vet också varför..

Jobbade ju bara 1 natt, sstannade hos Ann för att sova någon timme,,vaknade och kände på mig att klockan var  ca 10,30,,,kände lite till ..
Jo, det är nog det..steg upp och det visade sig att klockan bara var 9,30,,,att gå tillbaka för att sova en timme..nja..inte direkt något jag gör..

Varför så lite sömn ??? jo jag skulle ju på mammografiundersökning..och det får man ju inte missa..

Sen så blev jag ju en skötande mormor några timmar till Albin..han sov så skönt i vagnen, visst så la jag mig ju men det går ju inte att sova..

På kvällen så fortsatte vi på vårt Altanbygge..

Det går framåt...inte i racerfart men i sakta mak framåt..

Här har vi just börjat lägga golvet..räntar bra då brädorna är 145 cm bred :)

Pappa hjälper till, tack för det för jag är lite för svag för att orka lyfta så högt.badpollen är den gråa saken som ligger upp o ner..
Man måste isolera runt poolen..














Nu ska jag försöka rigga upp mig..vi ska ha planeringsmöte med jobbet och ett läkarbesök står på agendan...

Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar