jag

jag

måndag 1 oktober 2012

Inte är jag så duktig..

Tog mig en härlig skön promenad igår...att jag hade starka värktabletter i kroppen var nog ändå ganska bra för jag får ett mycket bättre rörelseschema...idag känns det bra...

Skulle försöka ta ett kort av oss, jag, Tajson, Diva och Fixa..ha ha så dåligt det gick..


 Hur bär dom sig åt som kan ta fina bilder på sig själv... :))
 Fixa ville inte alls vara med på bild försökte tvinga henne...visst har jag fina glittriga Dollars fingervantar..tänkte ta mina rosaglittriga men fann dom inte...när jag kom hem fann jag dem..på tork efter helgens jakt..lite modig va !!!

Att ha rosaglittrande fingervantar när man jagar älg :))


Ja ha, då var det dags för jobb igen...något man måste göra för att ha råd att vara ledig...att kunna göra något av sin ledighet...

Fick en känsla i helgen...alla surrar om att jag borde fara på en resa när jag fyller 50 år..tur att det är väldigt länge  dit...träffade i helgen några som ska fara på kryssning igen på Medelhavet, de for först när hon fyllde och nu är det hans tur..

Fick för mig att det skulle vara något...Jonas var si så där entusiastisk..
Om vi far på Medelhavskryssning när jag fyller så kan vi fara till Scottland när han fyller, för dit vill han verkligen ...
Visst låter det bra....

Bara börja spara då...

Äntligen verkar det vara uppehåll...kanske kanske vi hinner skruva lite på altanen...vore ju skoj om vi kunde snart bada :))

Ska försöka komma mig ut snart...men hundarna verkar inte vilja ut för de har gått in i sovrummet när jag steg upp och där verkar de må som en prins och prinsessor...skämmer bort dem alldeles...

Ha en bra dag

 


2 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att ta bild mot sig själv, men det underlättar om man har en kamera med en vinkelbar skärm. Canon har rätt många såna modeller, Pentax och Sony också :) Annars är det nog bara att ta jättemånga bilder, så till slut får man det resultat man vill :) Svårt att synka hundarna bara...

    SvaraRadera
  2. Med mobilen är det ju så svårt...hundarna ville inte alls vara stilla :)

    SvaraRadera