jag

jag

torsdag 11 oktober 2012

Rocky älskar Cheesecake..

Rocky har för att vara en hund en väldigt bra nos för go´saker...

Han älskar Cheescake, vem gör inte det, Hade ju lovat honom en..vad gör man inte som en älskvärd matte...
Så här såg den ut när den just kommit ut från ugnen..

 Den fick en topping av en slags skogsbärs kompott..
 Den biten räckte inte länge..
 Matte, snälla får jag din också..
 Då prövar jag med Husse...
 MenHallå, här är jag ju....
Jag vill också ha, tycker Fixa..

Den blev riktigt god den hälsosamma cheesecaken..om någon skulle vilja ha receptet så skriv en kommentar så lägger jag ut det..

Jobbar en natt till sen ledig 4 måste säga att det känns inte helt fel...

Ska försöka ta mig ur den varma gosiga morgonrocken och sätta på mig varma kläder och gå ut till Altanbygget..ska nog riva lite..

Ha det så bra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar