jag

jag

torsdag 18 oktober 2012

Konstigt..

Men jag börjar tänka lite rim och skulle vilja skriva lite dikter igen...
Faktiskt inte haft den känslan på över 20 år..

Jag skrev mycket som barn och ungdom, har alltid gillat att skriva och att läsa.

Jag har ett tag skrivit på morgonen innan jag far hem en lite dikt..Jonas säger "men hur orkar du tänka"

Fast vad jag har förstått så är det ju så författare och konstnärer gör...skriver på nätterna.. :)

Lite små kul faktiskt..

Nu är vi i mitten, lite drygt till och med ini Oktober månad..

Folk runt omkring mig förfasar sig om vädret MEN snön kommer ju runt detta datum varje år..ibland tidigare ibland senare..

Inget nytt under solen vill säga..

Jobbar en natt till denna omgång, vilket helt ärligt inte känns så fel..

Ledig i helgen...ingen jakt...tror att det blir att testa Zumba på Lördag..ska bli skoj..


Väntar på att Jonas ska komma hem..kanske det blir att skruva lite bräder i altan..förlåt trall...

Ha en riktigt bra Oktoberdag 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar