jag

jag

lördag 20 oktober 2012

Funderar o funderar...

Blev ju en lite speciell jakt i år..klart på första dagen...
Det som känns konstigt är ju att inte ha jakt någon annanstans..förr hade jag ju alltid Hammaråsen..men det är ju andra tider nu...

Vet inte riktigt hur jag ska göra...ska man försöka skaffa jakt någon annanstans eller???

Funderar...

Idag så ser det ut att bli en fin dag..solen skiner -5,8 grader kallt..avundas inte de som ska sitta på pass..brrr..

Inte så kul att gå med hunden heller..knirr knarr...älgarna har hört hunden innan man ens kommit fram...

Då känns det inte så dumt att testa på ett Zumbapass idag..tur att Carola frågade om jag ville följa med..

Tror sen att jag ska försöka röja bort lite här hemma, dammsuga och torka av golven..(behövs)...men om jag känner mig rätt så blir det väl att fara ut och försöka få lite friskluft..något jag är lite beroende av...

Ha en riktigt trevlig dag.

2 kommentarer:

  1. Ser verkligen ut att bli en toppendag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag oxå..gjorde bort att dammsuga innan Carola kommer o hämtar mig...sen så har jag dagen fri :)

      Radera