jag

jag

tisdag 16 oktober 2012

Snötyngda dag..

Vet inte om jag ska jubla eller gråta..fast inget av det...men jag vill så gärna att det ska frysa innan det kommer massor av snö..

Var en sväng i skogen idag, tyst att färdas NEJ..en hel del frass..

Några fåglar som flög all världens väg...

Tog 2 bilder, annars tyckte jag att det var lite för grått och dystert..
 

 Vackert på sitt sätt, kanske



 

Jag hoppas dock att det blir kallt istället för detta skitväder..
Fast det gör inte mig så mycket om det blir skitväder några dagar fram för dem ska jag sova bort :)

Ha det så bra 

4 kommentarer:

  1. Jag hade också hoppas på ordentlig kyla innan snön. Skridskoisar och framförallt stadiga isar... Nåja, det hinner kanske hända saker innan vintern är förseglad. Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Vi får hoppas..
    Sov gott
    /Sofie

    SvaraRadera
  3. Hej
    Skitväder ger dock ofta jävligt bra bilder...som här.
    Har funderat över det. Är det något kamerahelvetet vill säga till mig eller. :)/-Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir lite kvar av bilden att fundera över..vad döljer sig..alla tar bilder när det är fint väder..

      Radera