jag

jag

måndag 22 oktober 2012

Vilken Söndag..

Vädret var så där helt perfekt..lite, nästan ingen vind, klar blå himmel, pigga ben och hundar som verkligen ville följa med..

Vi gick 10 km vilket var riktigt skönt...mina nya skor gjorde sitt jobb..inte halkade och inte frös jag..

Sämre för älgjägarna som försöker jaga..för att inte tala om hundarna som sällan hinner fram till älgen innan den sticker för det är väldigt skarpt i skogen och skarpheten röjer hundarna för älgarna...

När jag kom hem satte jag igång med köket..tog ner lite luckor och började spackla..huva så mycket spackling...fast det är inte det värsta...skruva lös gångjärnen...dåliga mjuka skruvar gör att skåran där skruvmejseln ska vara går sönder :(...fick ibland använda hammaren och kofoten för att bryta loss...

Blir nog bra bara jag får starta med målningen....

Jag tog några bilder med mobilen...min kamera har blivit så känslig för kyla..den vill inte starta upp..måste kolla det också..


 Hundarna blev totalt överlyckliga när jag började klä på mig, speciellt gamm Diva som hoppade och studsade..

En härlig start på Söndagen var det..

Ha en bra dag

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar