jag

jag

söndag 7 oktober 2012

Måste börja om...

Har haft en lite svacka..mycket att tänka på...sen så är jag ju lite konstig tycker jag..i och för sig så behöver det ju inte riktigt betyda att det är dåligt...

Men jag är ju lite som jag är iaf...

Men vi skulle ju ha haft en nystart i Måndags men byggnationer och "klockan 6 hos mig" ställde lite på kant...
 


Men så hittar jag inte programmet....vårt eget Träningsprogram...

Vi ska försöka hinna göra det helst 2 ggr/vecka men åtminstone 1 gång ska vi göra det..

Måste försöka få in lite mer långpromenader..har gjort 3 stycken denna vecka..

 

Nå,ja,...bara man kommer igång så brukar det ge mer lust...

Sen så är det bara äta, in i duschen och sen brassa på jobbet..som har varit en behaglig resa...som känns gode skönt..

Till veckan så ska vi börja lägga igen vårt altangolv :))))))

Kanske är ett premiär dopp i badtunnan inte alltför långt bort.
Det roligast är att jag har börjat fundera på hur mina badmössor till badtunnan ska se ut....så KUL...det ska bli...

Ha det så bra
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar